Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-13, 21:25   #8
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om det trivielle på facebook

Mye sant i det. Og jeg kan ikke annet enn å fnise av de få innbitte facebookmotstanderene på min egen alder (de fleste under 45 er på FB, virker det som) som bruker akkurat det samme argumentet "hva er det som er så interessant med å lese om hva folk spiser til middag, liksom" og "jeg har da virkelig andre ting å holde på med enn å sitte på FB hele dagen " (Ja, som å se halvdårlige serier på TV2-liksom...) Forklaringer om at "alt" skjer på FB og at man helt og holdent velger selv hva man vil lese/blokkere og hva man skriver og hvor mye tid man bruker, preller av som vann på gåsa. Jeg liker FB, og får med meg mye om både venner og nyheter der, og jeg tilbringer ikke mer enn maks 15. der hver dag, fordelt på noen korte økter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat