Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-13, 19:44   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om det trivielle på facebook

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Hm. Jeg blokkerte senest i dag statusoppdateringer fra en bedrift jeg gjerne skulle ha fått med meg tilbud fra, fordi de småprater i statusen sin stadig. Jeg tror ikke jeg er spesielt interessert i det trivielle når jeg liker en business - jeg vil bare vite når de har gode tilbud, spesielle rabatter etc.

Akkurat det tenkte jeg også. Jeg vil absolutt ikke høre at Helga i Norwegian har blitt 60 år eller at Aftenpostens sportsredaksjon har hatt utflukt til Hankø. Derimot vil jeg vite at Norwegian har supertilbud på reiser fra Trondheim til London, og jeg vil oppdateres på de siste nyhetene fra Norge og verden.

Jeg kjente meg absolutt ikke igjen i det artikkelforfatteren skriver og ville gjerne sett påstandene underbygget bedre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat