Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-13, 00:15   #18
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "shovel list"?

*ha* *ha* Bra tråd!

Min liste i tilfeldig rekkefølge:
1. Folk som ikke greier å si negative ting rett ut, men som hinter (gjerne på de teiteste måter).
2. Syklister som veksler mellom å kjøre som bilister, fotgjengere og idioter alt ettersom (les: Kjører forbi deg høyre sine, raser over gangfelt etc)
3. Buzzwords. Jeg mener: Hallo! Ja, for vi er jo sånne idioter at problemene blir mye morsommere bare de kalles utfordringer. (Jeg og mannen min bruker å finne opp slike ord til hverandre - håper ikke ungene bruker de utenfor husets 4 vegger. Siste ordet vi har tatt i bruk er: Åpningstidsutfordret. Det er når vi ikke rekker butikken. Kult ord! )
4. Vikarierende argumentasjon. Klarer man ikke å ta ballen? Ta mannen!
5. Gelegotteri. Det er rett og slett ikke godt.
6. Banker. Jeg liker dem rett og slett ikke. Legg på forsikringsselskap, pensjonsordninger, aksjeoppsjoner, fordshandel. Jeg vil bare at pengene skal dale ned i fanget mitt, uten at jeg må tenke.
7. Akrylgarn.
8. Folk som har fordommer mot folk som har fordommer. Doh, det er like teit å være rasistisk ovenfor hvite som svarte. Det er ikke slik at du får en gullstjerne i boken om du hevder at alle som er hvite er noen drittsekker som er rasistiske. Da er du faktisk like ille selv - selv om antirasist nok er et mer brukt ord.
9. Morgener. Jeg må stå opp!
10. Kalorier. De hater meg!