Sv: Har du en "shovel list"?
*ha* *ha* Bra tråd!
Min liste i tilfeldig rekkefølge:
1. Folk som ikke greier å si negative ting rett ut, men som hinter (gjerne på de teiteste måter).
2. Syklister som veksler mellom å kjøre som bilister, fotgjengere og idioter alt ettersom (les: Kjører forbi deg høyre sine, raser over gangfelt etc)
3. Buzzwords. Jeg mener: Hallo! Ja, for vi er jo sånne idioter at problemene blir mye morsommere bare de kalles utfordringer. (Jeg og mannen min bruker å finne opp slike ord til hverandre - håper ikke ungene bruker de utenfor husets 4 vegger. Siste ordet vi har tatt i bruk er: Åpningstidsutfordret. Det er når vi ikke rekker butikken. Kult ord! )
4. Vikarierende argumentasjon. Klarer man ikke å ta ballen? Ta mannen!
5. Gelegotteri. Det er rett og slett ikke godt.
6. Banker. Jeg liker dem rett og slett ikke. Legg på forsikringsselskap, pensjonsordninger, aksjeoppsjoner, fordshandel. Jeg vil bare at pengene skal dale ned i fanget mitt, uten at jeg må tenke.
7. Akrylgarn.
8. Folk som har fordommer mot folk som har fordommer. Doh, det er like teit å være rasistisk ovenfor hvite som svarte. Det er ikke slik at du får en gullstjerne i boken om du hevder at alle som er hvite er noen drittsekker som er rasistiske. Da er du faktisk like ille selv - selv om antirasist nok er et mer brukt ord.
9. Morgener. Jeg må stå opp! 
10. Kalorier. De hater meg!