Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-13, 22:15   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne seg sjæl - igjen

Dette er hva jeg har bygd opp de siste årene, jeg ligger jo et par år foran deg i løypa:

Basisskjorter med litt stretch fra HM i forskjellige farger.
Lange singleter i forskjellige farger til å ha under gensere og bluser fra kjedebutikkene
Gjennomsiktige bluser og halvgjennomsiktige skjortebluser i ulike farger fra Cubus og Vero Moda
Veldig fornøyd med jobbebukser fra B-young, de har godt snitt og ser fine ut. Svarte og blå i lang og pirat. Fargede Jeans fra Cubus er en annen favoritt.

Pen klassisk drakt fra Mexx
Cardigans i ull, kasjmir og bomull. Mest Benettons og Boden, men også HM og Vero Moda.
Skjørt. Jeg kler best blyant og over kne, så det er det jeg har. I tykk bomull, draktstoff, fløyel og ull fra Boden, Benneton og HM.
Kåpe til vinter og trenchcoat til sommeren.
Ullkjoler fra Boden, Benetton og diverse fra Twisted.
Noen svarte gode kjoler som har slankende fasong, ser strålende ut når man føler seg kjip i skikkelig god tykk kvalitetsjersey kjøpt på Twisted.
Sommerkjoler fra Boden, HM og Twisted.

Ellers:
Investert i godt undertøy, bra BH'er og pene klassiske sko og støvletter som holder i flere år.

Hvis jeg finner et godt snitt, kjøper jeg gjerne flere i ulike farger og satser på klær som ser litt ut som om jeg kunne ha arvet det av min mor eller mormor. Klassiske greier eller veldig min stil. Min stil er en temmelig feminin og litt engelsk lady-inspirert stil. En blanding av City og tedrikkende dame i hagen.