Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-13, 12:39   #3
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å finne seg sjæl - igjen

Jeg måtte venne meg til kjoler, venne meg til å være pyntet - at jeg kunne identifisere meg med å 'være slik', finne ut hvilke farger/snitt som kledde meg, og rett og slett teste ting litt ut. Men å våge å prøve litt nye ting, våge å skille seg litt ut, og være villig til å gå inn i det, var en prosess for meg. 'Du har en tydelig identitet' sa en kollega til meg. Ja jeg har kanskje det nå, men jeg hadde ikke det for 2-3 år siden.

Jeg behøver
- bukser i riktig snitt. For meg er det høyt liv, litt tilsittende og smale nederst
- kjoler i riktig snitt/farger - skjuler mage - framheve der jeg er smalest
- sko med hæler - gjør meg smalere - lengre ben - vanesak
- bluser/gensere i mine farger - fant min stil, og går konsekvent for det

Å finne hva man kler/passer må man bare teste ut. Noe er farger, noe er stil man liker, og noe er snitt i forhold til kroppsfasong.

Jeg har noe jeg har holdt på ganske lenge, og Michelle Pheiffer i Grease 2 symboliserer på en måte det hele. Det tøffe i møte med det feminine. Disse elementene går igjen av mye av det jeg velger, selv om jeg kan variere. Noe er 'meg' som jeg føler sterkere for.

Sist redigert av Dronningen : 01-12-15 kl 14:48.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat