Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-13, 12:18   #800
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg vet ikke hvordan det er der, men her ville det ikke vært normalt å sove sammen med nieser/nevøer av motsatt kjønn som var kommet i puberteten. Og i denne saken er det uansett ikke snakk om et nært slektsforhold.

Uansett er det vel vanlig på hotellrom at det er twin senger. Det burde iallefall ikke være vanskelig å få tak i rom med slike senger. Dermed er det helt unødvendig at de sov i samme seng, uansett om de delte hotellrom.

Det er vel ikke så vanlig å sove med egne barn av motsatt kjønn som er kommet i puberteten heller, med mindre det er sånn bare en seng tilgjengelig på hytta-opplegg. Og selv da ser jeg for meg den ene parten på sofaen i stua, eller halvliggende i lenestolen lsm.
Men det å ha frekkheten til å påstå at det er greit å legge seg til med andres unger når du er en gubbe på 50, og at du ikke skjønte bedre fordi du ikke selv har barn?? Det hører ikke hjemme i en annen kultur, det hører hjemme i et annet univers. Eller det finnes kanskje kulturer hvor det er vanlig et sted på jorda, men de er isåfall ikke adskilt med en liten fjelltopp i Norge altså Så forbaska innavla får det jaggu ikke blitt, de påberoper seg jo rett og slett kulturell og moralsk dumskap. Men ordførere (Øygard selv, OG broren) og pleie-omsorgssjefer (kona) og rektorer (kompisen) og barneskolelærere (svigerinna), det skal de være

Og det er FØR klø på ryggen og brune merker i skrittet og sprade rundt i trusa og inn-og-ut-og-hengekørjegreia kommer inn i bildet altså. Det er sprøtt allerede lenge før vi kommer dit.

m^2 er ikke aktiv