Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-13, 16:34   #68
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Nei.

Det er mange enkeltelementer jeg liker med 17. mai. Jeg liker å gå i bunad om morgenen og møte forventningsfulle mennesker. Jeg liker 17. mai frokost. Jeg liker å treffe kjente ved skoletoget. Og jeg liker å ha gjester hjemme.

Men 17. mai når man både skal nå Hovedprosesjonen i sentrum (der jentene vil gå) og et skoletog og komme seg hjem og få spist litt i midten blir stresset. Det er enkeltelementer som ikke passer sammen og det er kaos med transport. Jeg har prøvd å endre tradisjonen slik at vi dropper sentrum, men jentene vil så gjerne, og jeg vil jo at de skal få med seg det de har lyst på.

I år er det bedre enn vanlig. Både fordi vi har et familiearrangement som gjør at jeg har en unnskyldning for å gå hjem tidligere, og fordi det er helg dagen etter, så det gjør ikke noe om ting blir litt sene.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat