Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-13, 22:08   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andre med str. 35 i sko?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Lille Vinkel har fått filial i Stavanger, ligger i den lille tverrgaten som går mellom Domkirkeplassen og Arnageren. Kanskje de har noe inne der som finnes på nettbutikken.

Tar ikke Ecco-butikken på Kvadrat inn størrelser ved forespørsel heller?

Det kan godt hende, men jeg skulle jo helst hatt nye sko i går. Det har tatt sin tid dette her, jeg kommer meg jo ytterst sjelden til en skobutikk i det hele tatt.

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Brandos.no har veldig bra utvalg i str.35.
De har fri frakt og retur, så da er det bare bestille flere og sende tilbake.

Mjo, men det tar så lang tid å vente på nye sko, få hentet dem, få returnert dem, lete etter nye... Jeg frykter det er høst igjen før jeg finner noe. Derfor skulle jeg gjerne visst hvilken butikk jeg bør prioritere å komme meg til. Snarest.

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Her i byen har Biancobutikkene egne hyller med sko i str. 35. Det er ikke like godt utvalg der som i resten av butikken, men de har en del modeller.

Og der leste jeg gjennom HI en gang til å så at du hadde vært på Bianco, hadde de ikke str. 35 hyller der?

Jo, de hadde 4-5 par i 35-hyllen, men ingenting av typen sko jeg er på utkikk etter.