Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-13, 17:10   #111
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Men jeg gidder ikke å ta hensyn til hva folk synes om at jeg kommenterer slike ting. Jeg ser ikke poenget i å hele tiden måtte "krydre med selvironi og humør" når jeg istedet bare kan si hva jeg synes. Dere har sikkert rett i at det kan være mer pedagogiske måter å uttrykke et budskap på enn å konstatere at man blir irritert, men jeg tror samtidig at det ofte er greit å si det som det er uten for mye innpakning. Selv om det blir mer ugrei stemning av det.

(Også har jeg ikke vært sint i denne tråden, jeg har ikke oppfattet noen som krasse, og jeg diskuterer utsagn og holdninger som uttrykt i HI generelt. Det har jeg forstått at flere har gjort, og at kommentarene derfor ikke er ment utelukkende til førstemann ut i tråden her, men som en mer generell diskusjon om slike holdninger og utsagn.)

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat