Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-13, 15:01   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Sitat:

Herrejemini. Snakk for deg selv.

Sitat:

Det irriterer meg og er et føkkings problem at kvinner blir i så stor grad stereotypet i forhold til menn.

"Hva skal en enslig kvinne med skruer", my bloomin arse.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei, dette er omtrent det eneste stedet på nettet hvor man ikke kommer unna med billige klisjéer og lettvintutsagn. Bli vant til det, om du har tenkt å være her.

Dette er et diskusjonsforum, ikke et mammaforum, om du legger ut en tråd så bør du forvente reaksjoner.

Jeg tenker alltid at når du har en overbevisning, så må jo målet være å få flere til å bli enig med deg eller skjønne hva du mener.
Jeg tror at en diskusjons rundt kjønnsstereotyper og roller kan være veldig interessant og bra.
Men nå legger du jo bare opp til å få folk til å føle seg dritt, eller bli sure eller et-eller-annet som jeg ikke helt får taket på?

Eller leser jeg deg feil?