Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-13, 07:55   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avbefaling: Sitteplasser i Telenor Arena

Opprinnelig lagt inn av elg, her.

Maverick sier at det alltid er dårlig lyd når man sitter høyt oppe. Jeg lurer da på hvorfor slike billetter koster 890 kroner og det ikke er noen advarsel om at det er dårlig lyd. Jeg har ikke vært nok ganger på konsert i innendørsarena til å vite det og føler meg lurt når de som arrangerer dette vet om det.

Føler deg lurt? Tja, billetten koster det den koster fordi folk er villige til å betale det, og det må være såpass for at det skal gå rundt. Arenabilletter prises etter sikt, ikke lyd. Dyrest er det nærmest scenen, hvor det også er dårlig lyd. Best lyd er det ved FOH.

Er man ute etter den ultimate lydopplevelsen er stadion/arenakonserter et dårlig valg uansett.

(Og jeg arrangerer altså ikke konserter. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat