Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-07, 09:29   #7
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor stor andel av klærne deres er dyre?

Jeg ender stort sett alltid opp på kjedebutikkene når jeg handler klær, så dyre plagg er det ytterst på av i skapet mitt. Jeg vet at jeg burde lagt mer penger i en del basisplagg som f.eks sorte jobb-bukser, men når alt kommer til alt så ender jeg opp med billig der også. Dermed blir kvaliteten deretter også.

Jeg blir ganske fort lei klærne mine - mulig det kunne vært unngått hvis jeg kjøpte litt bedre kvalitet. Billige klær taper jo ofte fasongen fortere og dermed er det lettere å bli lei de, synes jeg

Jeg burde nok hatt litt mer planer for hva som havner i klesskapet mitt - nå er det litt tilfeldigheter som rår dessverre