Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-13, 17:24   #5
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Med mindre de skypesamtalene ikke er 'plantet/fikset' så er det i mine øyne ingenting ved jentas evt manglende troverdighet som kan endre mitt syn på saken. Om hun så hadde forhold til andre menn før han, så er det da hans fordømte ansvar å sette grensene.

Han har jo ikke benektet skype-samtalene, bare at innholdet handlet om sex. Han hevnder jo at praten stort sett handlet om hverdagslige ting som var normal omgangstone mellom ung jente og gammel mann

Jeg håper den hele og fulle sannheten kommer for en dag i denne rettsrunden. At ordføreren skal tilstå, er vel for mye å håpe på. Han har jo bare innrømmet det som til en hver tid har vært mulig å bevise. Men man skulle jo tro at noen har visst hva som har foregått? Kona burde ha sterke mistanker, om ikke annet..

Timar er ikke aktiv