Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-13, 13:44   #16
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)

Ja, først til mølla.

Hadde ei som ble skikkelig sur på meg nettopp pga det. Jeg skulle selge en bilstol, ei som sier hun skal ha den, og hun skal få noen til å hente den. Jeg holder av stolen, og venter. Og venter. Ei uke senere venter jeg fremdeles, da får jeg plutselig melding om at hun ikke fikk noen til å hente den, så jeg må bare selge den videre om jeg vil.
Jeg annonserer stolen på nytt, ei som sier hun skal ha den, men vet ikke når hun kan få hentet den. Hun skriver en hel avhandling om samboer, overtid, en bil, leggetider til ungene og jeg vet ikke hva. Jeg svarer at hun kan sende meg ei mld så vi kan avtale henting, og jeg hører ikke mere fra henne. Så får jeg mld fra ei som gjerne vil kjøpe stolen og kan hente samme ettermiddag. Jeg sender mld til hun første, og sier jeg har en kjøper som vil hente stolen samme ettermiddag. Hun blir sur, og kommer med ny avhandling om alt og ingenting, og avslutter med at hun ikke vet når hun kan få hentet stolen. Jeg solgte til hun andre, og stolen blir hentet samme ettermiddag. Jeg sendte mld til hun første, ville bare si fra at stolen nå var solgt. Hun ble drittsur! Jeje..

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat