Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-13, 22:58   #2
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg og min trettenåring skal på Bieberkonsert. Da jeg kjøpte billettene var hun veeeeldig stor fan av han. Men det har visst endret seg. Hun hørte noe om at han har brukt hasj, og at han har oppført seg ufint mot en fotograf, så da sank han visst mange, mange hakk i hennes øyne. Jeg har sagt til henne at man ikke må tro på alt som man leser i aviser, men hun har visst bestemt seg for at det er sant.

Hun har til og med ymtet innpå at vi like godt kan selge billettene våre, men akkurat det nekter jeg altså. Det er jo en stor begivenhet dette her. Klart vi må ha med oss dette! Jeg sa til henne at jeg skal tvinge henne med meg. Da smalt det fra henne: "Nei vett'u hva! Det er barnemishandling!"

Men det virker som hun gleder seg litt mer igjen nå som det nærmer seg. I går sa hun til og med at hun synes synd på Bieber pga alle de gærne jentene.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jatakk. ASAP.

Sannsynligvis slitsomt i oppkjøringen til sånne arrangementer, men det må jo være litt gøy også?? :håpefull: Jeg har litt sånn romantisk forhold til slikt kjenner jeg, siden jeg bare husker tiden i rockeklubben i Bodø som stas og moro, og ikke minst siden jeg elsker konserter som publikum. Da må jo alt som har med det der å gjøre vare gullkantet.
Jeg har en naiv tanke om at jobben din er helt sykt glamorøs ift min.