Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-13, 14:01   #135
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg hadde egentlig tenkt til å ta rutebuss, men på nettsidene til Ruter så anbefales det å ta bussene satt opp av arrangøren. Jeg ser helt klart poenget når vi skal tilbake igjen, men utover kommer vi forholdsvis nærme ved å ta bussen fra rett utenfor døra hjemme.

Fordelen med å skulle på torsdagskonserten er at man kan støtte seg på noen av de erfaringene andre har gjort.

Ikke sant?
Vi bor slik til at vi kan og skal gå. Det er jeg glad for - så slipper vi all logistikk med å komme seg hjemover. Er det for sent og vi er veldig slitne, tenker jeg at mannen hiver seg i bilen og møter oss på tilbakeveien et sted.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat