Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-13, 10:46   #14
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?

Dette er virkelig lettere sagt enn gjort, i alle fall for meg, men IKKE LES SUKSESSHISTORIER I MEDIA! Det høres ut som et teit/merkelig råd, men helt seriøst så har slike historier vært mer ødeleggende enn inspirerende for meg. "Jeg har gått ned 70 kilo på ett år, rører ikke sjokolade mer, har aaaaaldri lyst på usunn mat og har gått fra å ikke orke å reise meg fra sofaen til å trene ti økter i uka og løpe maraton på tre timer". Jeg er SUR på media som trekker frem de ekstreme suksesshistoriene, og ikke har fokus på at man kan komme langt med små endringer som passer en selv. Og at man ikke trenger å bli ekstrem. Man kan gå ned i vekt og bli sunnere, selv om man spiser litt sjokkis på en vanlig tirsdag sånn dann og vann og kanskje bare gidder tre av de fire treningsøktene man har planlagt den uka.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat