Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-13, 01:30   #100
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Det er vel ikke snakk om kveldsrutiner Nextlife, men hvilken massesuggesjon som mest trolig kommer til å foregå på Telenor Arena disse tre dagene. Desto lengre tid han bruker for å komme seg på scenen desto mer opphauset kommer stemningen til å bli. Jeg vil tro konsertarrangøren, politi og sikkerhetsfolket kommer til å gjøre det som står i deres makt for å holde timeplanen.

For å være helt ærlig gleder jeg meg til fyren har holdt sine tre konserter og er på tur ut av landet. Det er ikke bare hos 14-issene det er Bieberfever , jeg er rimelig mettet av nyhetsbildet rundt han. Og han fremstår i mine øyne som en person med rimelig høy primadonnafaktor. Nei forresten, kravspesifikasonene hans var beskjeden, mulig gang blir feil fremstilt i media. :knirk fra meg: