Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-13, 00:52   #11
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber-konsert

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Ja, han er vel arrogant nok til å la fansen vente i 2 timer. Jeg håper han blir presset til å gå på når han skal for at unge skal stå i for mange timer. Det blir gjerne mer skader av slikt.

Jeg lurer på hvor mange unge piker som kommer til å stå gråtende utenfor Telenor Arena med falske billetter de 3 dagene, jeg håper inderlig at det blir få.
:ref. God Kveld Norge ang falske billetter:

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Han har vel for vane og komme sent.
Både 2 og 3 timer for sent.
For meg blir det litt respektløst og tenker at noen burde kanskje be unggutten tenke litt på at det er småunger i salen.

Uff, jeg syns litt synd på de jeg da. Som eventuelt dukker opp med falske billetter. Det er kanskje deres egen feil, men vel ja syns synd på de likevel.

Kjære vene.

Er det en ting man vet om man har vært på en konsert eller to er det at tidsskjemaet sjelden eller aldri holder.
Det er IKKE slik at artisten selv er den som sørger for at tidsplanen fungerer. Det er et mangeleddet system rundt han, og dersom alt i disse leddene går som planlagt vil tisdplanen holde.
Om et eller annet bittelite blir forsinket i hvert ledd blir det fort en time eller to å vente før han går på scenen.
Å ta med seg barn på denne typen konsert bør i alle fall innebære at man vet og forstår hvordan konsertverdenen fungerer, og skjønner at "unggutten" ikke nødvendigvis innretter seg etter norske småbarnsforeldres kveldrutiner.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat