Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-13, 10:25   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen av dere erfaringer med disse London-hotellene?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det i Hampstead ligger i sone 2, og det er ikke noe dyrere med oystercard som dekker 1 og 2, enn bare en. Pay as you go-oyster har en bittelitt høyere price cap (max du betaler i løpet av en dag), men singelturene koster det samme. Det gjør et 7-dagerskort også. Jeg hadde virkelig ikke hatt noe problem med å bo slik. Ikke er det så langt fra Hampstead Heath eller Camden heller.

Det kan jeg si meg enig i. Camden Town kan man virkelig nyte. 7 dagers Oystercard koster forøvrig 35 pund, barn under 11 år kjører gratis sammen med foresatte. Du får 5 pund tilbake når du leverer inn Oystercard igjen.

Sist redigert av Fløyel : 13-04-13 kl 11:03.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat