Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-13, 18:28   #31
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Din idealferie

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Min? Sol, strand, daff, shopping, drink, laaange late dager og fregner og solkrem.

Hans? Hytte, tur, bikkja, fiske, støvler, norsk "sommer"vær og høstfarger.

Hva vi diskuterer? Gjett.

Er dere oss? Alt, minus bikkja, stemmer for mannen. Og resten stemmer for meg.

Vi har for øvrig diskutert oss frem til et kompromiss vi kan leve med, godt hjulpet av at begge barna gjerne vil ha litt av begge deler. Og at mannen er villig til å være med på mine ting OG like det. I tillegg til at jeg har fått mer og mer sansen for fjellferie også om sommeren.

Det jeg drømmer om, som må vente til barna er litt større, er de store opplevelsesferiene; safari i Kenya, Tanzania eller Sør-Afrika, roadtrip i USA, loffing i Asia, reise rundt i India og oppleve Australia og New Zealand.

Og ellers er AI uaktuelt for begge to. Vi vil lage ferien vår selv etter å ha testet to uker på Mauritsius på luksus AI og sakte med sikkert blitt koko begge to (så da leide vi en bil og fartet hele øya runde uke nr. 2.)

Sist redigert av Gaia : 06-04-13 kl 18:33.
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat