Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV
Denne deles visst nå.
Nå skal du få høre akkurat hva jeg tenker på; Jo, for ett år siden, da vi hadde konfirmant, så kunne altså ikke skolen lempe og tilrettelegge innleveringer, framføringer og unaturlig mye opphoping av elevarbeid som desverre kolliderte med elevenes konfirmasjonsleir i regi av Den Norske Kirke. Tilbakemeldingen vi som foreldre fikk fra skolen var kjapp og grei; Den Norske Kirke hadde allerede fått spist nok fra skolens dyrebare undervisningstid og pensumet måtte pløyes gjennom, men det var selvfølgelig beklagelig at skolekravene TILFELDIGVIS kolliderte så uheldig med en lenge planlat konfirmasjonsleir. MENS i dag forteller fjorårskonfirmanten, altså årets avgangselev ved samme skole, at Framføringer i fob.m. Eksamen blir utsatt pga. at Justin Bieber skal holde konsert i Oslo, og mange jenter vil dra dit!!!!!!! DA er det at jeg tenker på hva som er forskjellen på Jesus og Justin Bieber, for skolens regime er det samme. DA er det jeg tenker HVEM er det som bestemmer sånnt, og mistenker at de som innehar slik makt sikkert er tilsluttet Humanetisk forbund og er veldig glad i musikk og flink med instrumenter som får lyden i pipa til å snu med vinden. Hrrrmmmh..... Sånn tenker jeg nå, og kjenner at potetmosen pakker seg godt rundt pølsebitene i magen og at jeg blir kvalm.
|