Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-13, 10:27   #125
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til konfirmanten

Som før nevnt, vi er en bunadsfamilie og alle mine unger skal få bunad om de ikke stritter veldig i mot. Men ingen av dem får ny bunad til konfirmasjonen. De blir omsøm, lån og leie. Selv om jeg selv var ferdigvokst i høyde og delvis i vekt som 14-15-åring, så har min fasong endret seg såpass gjennom ungdomstid, graviditeter og voksenliv at en bunad som satt som skudd ikke satt som skudd 20 år etter, til tross for at jeg brukte samme klesstørrelse.

Jeg fikk sydd meg ny da jeg var 35 og den er SÅ mye finere i fasongen.