Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-13, 13:00   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere med tre barn i skolealder - hvilken bil kjører dere?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men er den ikke veldig trang bak? Jeg var innom butikken og prøvesatt den, og det midterste baksetet var for smalt for slanke meg, i hvert fall. Men det er en veldig fin og funksjonell bil, syns jeg. Og kompakt!

Vi har fått først 2 beltestoler og en bakovervendt stol inn i baksetet på touran. Nå har vi 3 beltestoler. Er jo litt pirk å få festet seler innimellom, men går helt greit.

Vi har en touran 04. Det jeg nok savner mest er skyvedører og litt andre finesser som de nyere modellene har. Jeg vet ikke om vi hadde tatt samme valget nå, det er jo mye annet på markedet og jeg måtte ha sett meg litt rundt tror jeg.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat