Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-13, 13:32   #61
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haremsbukser, hot or not?

Sitat:

De er jo i vinden om det er det som menes med hot, men de passer ikke alle. For eksempel så passer de ikke meg, og jeg syns ikke det er så farlig at jeg ikke kan bruke haremsbukser.

Jeg la egentlig inn dette, men så leste jeg tråden og kom på andre ting i andre tråder og syns det er altfor trist at man alltid skal si at alle mulige klær og varianter av antrekk bare passer dem som er tynne. Ikke minst er det trist at jeg skal la meg styre av de syke kroppsidealene når jeg mener noe om et klesplagg.

Mitt svar er fra nå:
Haremsbukser er i vinden og hvis man liker dem og føler seg vel, så syns jeg man skal gå for en kul haremsbukse nå i vår.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 18-03-13 kl 13:40.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat