Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-13, 09:15   #8
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagearbeidstråden 2013

Jeg har også beskåret epletreet og helt forsiktig tatt toppen på det største plommetreet. Så har jeg beskåret en ripsbusk veldig kraftig og helt kuttet ned en stor rosehekk. Planen er å grave den opp når det blir mulig å grave i jorden.

Planen for i år er, som sagt, å bli kvitt den rosehekken og erstatte den med jasmin og noen andre roser. Så skal jeg plante et epletre og se om det er mulig å gjøre den bratteste delen av hagen litt mindre bratt.

Om det gode været fortsetter skal jeg ta frem de siste pallekarmene jeg kjøpte i fjor. Jeg skal male to pallekarmer og erstatte et gammelt bed med dem. Da får jeg tre pallekarmer der hvor det er best vekstforhold, og satser på grønnsaksproduksjon. Er det noen som har prøvd rosenkål? Det har jeg så lyst på. Det ser så fint ut.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat