Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-13, 00:49   #7
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

I følge wikipedia kan 83.7 % av mennesker over 15 år i verden lese. Og jeg regner med at det ikke er meningen å synes synd på små barn som ikke har lært å lese ennå. Dermed blir det helt feil å si at 3/7 deler av befolkningen i verden ikke kan lese. Og jeg er ganske sikker på at det er mer enn 25% av verdens befolkning som har tak over hodet, mat og klær. Så jeg kan ikke si at jeg stoler på noe av den statistikken som er fremlagt her. Selv om jeg skjønner at det kan bli bom dersom man oversetter en amerikansk tekst.

Jeg blir bare litt irritert når folk tror at dersom de leser en påstand på FB, så må det automatisk stemme. Og så deles det uten at noen tar seg bryet med å faktisk undersøke påstandene de deler.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat