Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-13, 12:03   #794
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Absolutt, og jeg skriver at jeg bl.a anskaffer meg ting ut fra egne prinsipper, og der er det noen issues kan man si
Jeg er bare ikke fan av at det skal lages felles regler for hvilket boxermerke som er gangbart, hvilken jakke som er billig eller dyr nok, eller når fellesskapet mener Iphone er riktig å intrdusere osv. Det bestemmer jeg selv.

Jeg synes at hvis det blir et problem, kan man ta tak i det og prøve å løse det i fellesskap. Jeg er hvert fall en forelder som er villig til å strekke meg langt for å imøtekomme skolen og andre foreldres ønsker.

Jeg synes det er dumt å inistere på retten til å bestemme selv hvis mitt bidrag kan være med på å lette noens hverdag.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat