Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-13, 00:09   #641
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

D'Arcy: Jeg har en venninne som har samme problemet med sitt barn. Dyrt eller billig, han sliter det i stykker på rekordtid. Jeg tror bare noen barn sliter klær mer enn andre.

Min sønn er på ingen måte et barn som holder seg rent og pent (jeg har akkurat satt på en maskin med to dresser og et todelt sett han har møkket ut de siste dagene ), men han sliter ikke spesielt på klærne alikevel. Sko slites derimot ut. Ikke at jeg har planer om å arve de videre, men de må stort sett kastes etter en sesong.

Her holder det ikke med ett par sko i sesongen. Tvert i mot. Om sommeren går det med minst 2 par joggesko. I fjor tror jeg han slet ut 3 par... Han er stort sett ren og pen, men han sliter rett og slett hull på alt (les: Bukser). Jeg trodde jeg hadde skutt gullfugen da jeg oppdaget joggebukser på H&M til 99,-. Det var til de revet i ræva av alle plasser.