Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 21:56   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.275
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mat som ikke er hva den gir seg ut for å være?

Jeg må tilstå at jeg faktisk ble overrasket over at skinken på Grandiosa er lite kjøtt og mest soyaprotein. Jeg antok jo at det ikke akkurat var indrefilet av svin, men tenkte vel at det var et blandingsprodukt i stil med mekanisk utbenet kyllingkjøtt eller noe.

Er det andre produkter dere kan liste opp som inneholder helt andre ting enn man skulle tro? Noen nevnte saltvannsoppblåste kyllingfileeter. Hvilket merke, hvordan og hvor mye?

Er karbonadedeig fra Gilde oppmalt kjøtt eller noe helt annet?

Er det noen som har vært flinke til å lese og undersøke og kan fortelle om oppdagelser de har blitt overrasket av? Så kan jeg få alle overraskelsene nå og ikke om flere år.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat