Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-13, 22:47   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merkepress der du bor?

Eg bor i en slik småby på nordvestlandet og mange vil nok nikke gjenkjennende på at her er det slikt press. Men eg har ikkje opplevd det i noko utstrakt grad og eg har konkludert med at det nok er fordi eg er oppvokst her. Oppvokst med korleis det er, tatt til meg holdninger på at det ikkje skal prege meg og lar vere å la meg stresse av det. Eg har venninner i min vennekrets som ser million dollar ut, tjene omtrent det og har milevis med utdanning. Dei føle dei ikkje kan dra til byen og innom den og den butikken uten å vere stasha og klar. Felles for dei er at ingen av dei vokste opp her. Eg derimot gir blaffen og går meir enn gjerne på kjøpesenteret en lørdag for å kjøpe aviser i crocs og joggebukse om eg ikkje gidd noko anna.

Det eg derimot ser mykje av her er "press" på bilar og hus. Husa er flotte og gedigne, bilane likeså. Og det begynne på en eller anna mystisk måte å påvirke meg også. Blant anna har eg nettopp bestilt belegningsstein rundt heile huset. Om eg aldri så mykje forklare for meg sjølv og andre at det handle om at asfalten min er gammal så kjenne eg at en liten del av meg også gjer det for at det skal SJÅ bra ut rundt huset mitt. Pussig det der.

Konklusjon; det er nok merkepress her eg bor. Spent på å høyre om Tangerine er enig