Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-13, 18:58   #8
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fengslet der innsatte blir behandlet som mennesker

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.



For det første er det virkelig ikke noe du har den ringeste anelse om og for det andre blir det en pussig debatt dersom de som ikke har opplevd kriminalitet på kroppen skal ekskluderes fra å delta.

Ja, nå skriver jeg jo ikke VET da, Floksa. Og jeg må jo si at jeg både TROR og HÅPER at det er tilfelle; altså at debattantene ikke har erfaring med temaet selv. Virkelig ikke.

Ingen skal vel ekskluderes fra å delta, men også jeg må få lov til å ytre mine tanker rundt formen på innleggene, og også ta til orde for at jeg TROR det er lettere å være på tilbudssiden når det gjelder rehabmuligheter og soningsforhold, hvis man ikke selv har opplevd at rettsfølelsen har fått en knekk.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat