Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-13, 16:50   #90
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.889
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det slo meg også da jeg scrollet nedover her. Jeg blir faktisk provosert over st noen insuinerer at jeg har fordommer mot vestkantungdom siden jeg startet tråden. Det var overhodet ikke i mine tanker! Det var mer et "ungdommen nå til dags"-innlegg. Om de bor her i Stavanger eller i Vestby kunne ikke brydd meg mindre, dessuten har jeg ingen anelse om hvor de bor, all den tid jeg ikke kjenner noen ungdommer. (Jeg kjenner faktisk ingen, når jeg tenker meg om. )

Og det var et "ungdommen-nå-til-dags"-innlegg så det holdt også.

Men det er faktisk endel fordomsfulle innlegg her, altså. Og jeg kjenner ganske mange ungdommer og jeg kan berolige deg med at jeg synhes det er håp også for kommende generasjoner - og jeg kjenner ungdommer fra både øst- og vestkanten. Men jeg har hørt litt av hvert om siddis-ungdommen, altså. De er visst så vant til oljå og alt som følger med at de har fått et lite realistisk syn på både Livet og Penger.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat