Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-13, 02:16   #75
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Står du på slalåm/snowboard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvor bor alle dere som står på slalåm hele tiden? Jeg er interessert i fylke og evt kommune dersom du vil fortelle det. Og har dere årskort alle sammen?

Bor på Nordvestlandet og har alpinanlegg 15 min kjøring unna heimen. Snøforholdene er litt varierende der, så enkelte sesonger har vi måttet ty til Bjorli (1 t 50 min unna) eller Oppdal (2 t 15 min unna). Vi har ikke årskort. Her hjemme tør vi ikke pga ustabile vintre, på Bjorli koster årskort for 2 voksne og 3 barn den nette sum av kr 18 800 (!!!) og Oppdal er såpass langt unna at det ikke er aktuelt med årskort.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat