Tråd: Sunt bilgodt
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-13, 22:08   #13
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt bilgodt

Tusen takk så langt!

Jeg tåleri ikke ananas og eple så bra og må ha noe som jeg kan spise små biter av og så ta en lang eller kort pause og så spise igjen, det fungerer bra for meg ved kjedelig kjøring der jeg kan risikere å bli ttt. Jeg rekker ikke å bake/lage noe. Kaffe er jeg ikke noe glad i, men liker te. Kanskje jeg kan ta med en stor termos.

Gulrøtter er topp, knekkebrød med tubeost går også. Sukkererter er veldig godt, erter inneholder jo en del karbohydrater, men sukkererter kanskje er mindre farlige?

Jeg kommer å spise svensk lunch med mye salat, så det får regnes som middag.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat