Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-13, 23:19   #18
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av TwinFusion, her.

Kreft er dumt asså!

Ja, den dukker opp her også med ujevne mellomrom. Jeg har begynt å svare på den, for eksempel sånn:

Sitat:

Jeg skjønner at tanken er god, men, til dere som legger ut statuser som f.eks. sier at "(...) En kreftpasient har kun ett ønske: Å bli frisk!" Innser dere at ved å skrive dette, reduserer dere alle kreftpasienter fra å være mennesker med en sykdom, til å VÆRE en sykdom?
En kreftpasient har like mange drømmer som alle andre. De drømmer om at barna sine skal være lykkelige, drømmer om å se barnebarnas første skritt og høre de første ordene, drømmer om datterens første skoledag, og å danse med sønnen i bryllupet hans. De drømmer om å få reise på ferie til bestemor og bestefar, eller med mamma og pappa, om å komme inn på førstevalget av skole, eller å få drømmejobben. De drømmer om akkurat det samme som deg og meg. Men de drømmer OGSÅ om å bli friske. De er fortsatt det samme mennesket de var før sykdommen, drømmene de hadde blir ikke borte, de må kanskje bare utsettes litt.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat