Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-07, 16:42   #7
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kaptein Sabeltann og 3-åring

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Men: det er jo seint, det er mørkt, det er mye effekter med pang og smell. Tror du hun tåler det, ville jeg kanskje tatt henne med. Men være forberedt på at en av dere kanskje må gå om det ikke funker? Hun er vel stor nok til å kunne følge handlingen, vil jeg tro?
Tips: se litt på DVD med Sabeltann i forkant for å sjekke om det fenger.

:enig:

Jeg tok med min daværende 3-åring på spøkelsesteater i fjor, i den tro at "han er så tøff, dette blir bare moro". Etter 5 minutter med smell og grøssende hyl var vi ute igjen, og tøffingen har åpenbart dratt med seg teatertraumet helt frem til nå.

Storesøster som var kjempepinglete var på sirkus som 2 1/2-åring; jeg trodde vi skulle sitte der i 10 minutter før hun hadde fått nok, men hun satt og strålte som ett tent lys under hele forestillingen - bokstavelig talt under elefantrompa på losjeplass.

Konklusjon: det er veldig vanskelig å bedømme på forhånd hva de takler og ikke takler. Jeg ville nok ha tatt sjansen, men også hatt retrett-planen klar for alle tilfelles skyld.