Tråd: Setninger
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-06, 09:14   #91
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setninger

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Bruker de fleste her på forum linjeskift etter hver setning, mener du? Det har jeg aldri sett, eller i alle fall aldri lagt merke til at er vanlig å gjøre.

Nei, men de fleste har en og annen setning på egen linje - uten avsnitt. Slik som dette:

Så kult!
Likte den, jeg!

Jeg trodde at normert norsk medførte at man enten skrev på en linje, eller at man delte opp med avsnitt. Men kanskje jeg tar feil?

Og opprinnelig trodde jeg det var det Sitron klaget på: At man ikke enten skrev på samme linje, eller man hadde "korrekte" avsnitt. Jeg så rett og slett ikke at hun skrev deling av setninger. Og den eneste jeg har sett som har delte setninger her på forumet er inagh. Så jeg lurer jo på hva Sitron egentlig mener? Er den måten jeg skrev forrige innlegg på OK? Eller var det bare deling av setninger som var problemet?

him er ikke aktiv   Svar med sitat