Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-13, 14:51   #66
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes det er en veldig enkel og grei måte å vise hensyn til barnas følelser og eventuelle flauhet å prøve å unngå at deres kompiser skal snuble over meg naken i leiligheten når jeg er klar over at de er tilstede, altså.

Nå er jeg veldig sjelden naken, da , men jeg synes ikke det er problematisk at det kan skje, og det har vel skjedd én gang at ei venninne og Storesøs kom inn på badet mens jeg var naken, og det gjorde meg ingenting. Jeg snakket og oppførte meg som før, Storesøs reflekterte ikke over at jeg var naken i det hele tatt, tror jeg. Jeg synes ikke man skal spasere naken rundt eller på noen måte vise seg frem a la "se på min naturlig nakne kropp", men å spasere fra et rom til et annet, eller kle på seg bak en lukket dør på soverommet, er ikke problematisk i mine øyne. Kommer noen inn, så gjør de det.