Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-13, 12:37   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?

Jeg tenkte den samme tanken den gangen jeg stod i dusjen og snuppa og en venninne kom inn og gikk på do (de var ute, så jeg ante ikke at de skulle komme inn i leiligheten). Så lenge det var en jente, så tenkte jeg at hun like gjerne kunne vært med oss i svømmehallen en gang og sett meg naken der, så det kunne umulig være så farlig. Jeg må kanskje begynne å låse baderomsdøra hvis knerten skulle finne på det samme (men igjen ... jeg vil jo ikke nekte egne unger å gå på do bare fordi jeg er i dusjen).

Jeg subber rundt i singlet og joggebukser hjemme, og har ingen tanker om at det er uanstendig. Men jeg har altså bukse på.

Jeg tror kanskje jeg hadde slengt på meg en bukse hvis det kom en 11-årig gutt på besøk, men det var jo han som kom altfor tidlig, så det er jo ikke krise om han ser deg uten.