Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-13, 20:54   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettet eller RL: Hva betyr mest? [følelser]

Det blir jo nesten umulig å svare på dette, men jeg gjør et forsøk alikevel.

I RL er det jo ofte slik at folk som snakker til deg ansikt til ansikt ofte modererer seg når de snakker til en. Ting blir pakket inn på en penere måte og folk stopper hvis man viser at man blir lei seg av det som blir sagt til en.

På nett er det gjerne slik at det blir veldig, veldig mange som driver på og driver på. Det har lett for å bli "en mobb", at det aldri slutter. Og veldig få som taler imot (men som kanskje sitter å himler med øynene bak skjermene sine ...)

Det verste jeg ville ha opplevd var å overhøre noen som snakket om meg (for da får du dette med at de sikkert hadde blitt revet med av hverandre og "overgått" hverandre med morsomheter eller fyrt hverandre opp med hvor fæl jeg var.)

Den nest verste hadde vært på nett hvor folk bare drev på etter at jeg hadde forklart at slik og slik var det ikke og lagt meg flat

Og det tredje verste hadde vært kritikk gitt direkte. Det er ubehagelig, men de fleste er flinke til å formulere seg pent.