Tråd: Drømmer
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-13, 21:19   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømmer

En ting jeg alltid har lurt på; når man drømmer om en bestemt person eller flere, helt tydelige mennesker man aldri har møtt før men man blir kjent med eller kjenner i drømmen, og man kan huske dem igjen når man våkner, finnes disse menneskene et sted? Kan det være folk man har gått forbi på gata uten å egentlig legge særlig merke til, eller drømmer man på en eller annen magisk måte om personer man aldri har møtt men som finnes et sted? Eller dikter man rett og slett opp et utseende i drømmen?
Jeg har også ofte veldig livaktige drømmer. Og drømmer jeg hete drømmer om en eller annen person jeg aldri ellers kunne tenke meg å ha sånne tanker om, sitter ofte de følelsene lenge i etterpå, gjerne i flere dager.