Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-13, 15:07   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Da hadde jeg måttet ordne meg på annet vis, men ja, forholdet hadde fått seg en real knekk om han nektet å gjøre det av de grunner som står øverst og jeg var alenemor til to, med en kronisk sykdom.

Med tanke på navnekonflikten, og det som kommer frem i dette innlegget, så virker ikke familien som mennesker man kan gjøre regning med at stiller opp. Det er mye jeg skulle ønske at mine foreldre kunne være, men før eller siden er valget å ta dem for akkurat hva de er, eller fortsette i en evig runddans av uinnfridde forventninger, skuffelser og konflikt. Mitt liv er i alle tilfeller for kort til sistnevnte.