Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-13, 17:55   #11
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Jeg bruker veldig lite hjerter, men forskjellige typer smilefjes i sms-er og på chat med venner blir brukt når det passer. I jobbsammeneheng bruker jeg det lite-kanskje et smil i en uhøytidelig mail til en kollega- men veldig sjelden til foresatte og mer perifere jobbkontakter. Jeg stusser litt når jeg får mailer av denne typen fra foreldre:
Hei! Jeg er bekymret for Jens! Han har vært veldig trøtt i det siste og vi får han ikke på skolen. Kan du snakke med ham?

Jeg vet jo da at de ikke er sure på meg, men smileyer i slik kommunikasjon synes jeg er litt forvirrende.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat