Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-13, 07:55   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Jeg skal aldri mer si at jeg bor i en norsk storby, men ja, museumsbesøk forekommer i helgene. Det er ofte den beste aktiviteten hvis man tar det elendige været i betraktning.

Min eldste har frivillig trening på søndager. De trener i 15-16-tiden, er litt usikker, for hun har aldri vært der. Det hender hun har tid, men hun trener også to ukedager, og vi synes det holder for henne. Hun tåler ikke for mye stress (autisme). Aktiviteten er svømming.

Minsten går på fotball og korps. Foreløpig ikke noe på søndag. Jeg må også si at foreløpig tar fotball mer tid enn korps for oss foreldre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat