Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-13, 15:34   #187
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grønn hverdag: Kaffekapslene er et miljøproblem

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Det handler jo om smak, og den er jo veldig forskjellig. Og hva man liker og ikke. Jeg synes den smaker veldig godt, og er perfekt for min latte.

Tja. Jeg synes egentlig ikke det. Det handler om hva som er kvalitetskaffe versus kaffe som selges som eksklusiv men som egentlig har lav kvalitet. Og der ligger Nespresso. Det er enormt dyr kilospris på kaffen som brukes til maskinene, men kvaliteten står ikke til prisen på produktet. Man kan godt synes kaffen er grei nok, men til den prisen skulle kaffen ha vært av en helt annen kvalitet. De fleste vil vel ha et produkt hvis kvalitet står i stil til prisen?

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat