Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-13, 18:01   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?

Vi bor i rekkehus. Fordelen med det bortsett fra at det er billigere å kjøpe enn en enebolig er at man bor veldig nært veldig mange andre som har barn. Rekkehus befolkes jo i stor grad av (små)barnsfamilier. Ergo er det enkelt for ungene med venner og det er trygt. For oss voksne er det nesten i overkant sosialt.

En annen ting er at mange rekkehus har en ganske god planløsning. Bor man på enden er det faktisk veldig ok. Jeg vet ikke om jeg hadde likt like godt å bo sånn at jeg ikke kan gå rundt huset, men må gjennom. Men det er sikkert en smakssak.