Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-13, 23:46   #9
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruktbokhandel i Østfold?

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Nå har jeg ikke vært i det vi alltid kalte "Byttebutikken" etter at den skiftet eier, men de hadde veldig, veldig mye bøker før eierskiftet. Alle sjangre.
Det som nå heter Litteraturhjørnet, antar jeg. Det forbauser meg om de nå har gått over til kun serier og blader, jeg må jammen ta en tur innom og se en dag.

Det stod så på nettsiden, jeg vet ikke mer enn det. Jeg kommer nok til å gå innom en dag og se likevel, og kanskje spørre dem om de vet om noen andre i samme sjanger.

Når jeg tenker meg om, mener jeg kanskje å huske å ha gått forbi en bruktbokhandel i Halden sentrum, kan det stemme? Jeg synes å huske å ha kikket ned i et kjellervindu som lå helt nede på asfalten, det må ha vært ikke så innmari langt ifra paviljongen. Ikke ned mot sjøkanten av sentrum, liksom. :lokalkjent:

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat