Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-07, 11:38   #31
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En tante (eller onkel) til besvær

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

... men er ikke det mer en slags generasjonsgreie? Jeg kjenner ingen som kaller sykepleiere for "søster", men vet at farmor gjorde det.

Kalles stadig for "søster" når jeg jobber og tror som deg at dette er en generasjonsgreie og bryr meg ikke. Finner det faktisk litt koselig av og til. Selv kaller jeg ikke de ansatte i barnehagen for "tante" og "onkler". Kanskje med unntak av når jeg snakker med den eldre generasjonen. (selv da prøver jeg å la være, men de sier selv "tante" om de voksne i barnehagen og da har det lett for å skli litt ut).

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat