Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-07, 11:22   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Må kjøpe nytt digitalt kamera - jeg er helt grønn på dette …

Kameraet vårt har gått dukken. Blitsen har hengt seg opp så bildene blir veldig uklare. Gubben har ikke sjekket hva det vil koste å reparere men vi har lenge snakket om å kjøpe et nytt for dette klumpete kameraet er fra 2000 og vi får ikke tak i minnebrikke til det. Det tar kun 36 bilder og jeg blir så eitrande sint på kameraet når minnet er fullt når vi er på tur, og jeg blir bare mer og mer irritert for at vi ikke har kamera mer..

.. så da er jo dette en fin-fin anledning til å slå til og kjøpe et nytt og smalt kamera.

Gubben sverger til Sony og jeg har ikke peil.
Her om dagen fikk vi en brosjyre fra deal.no og jeg gikk inn der for å titte så da fant jeg dette...
Er det greit kamera? Ser jo at det er mange både billigere og dyrere men vi skal kun ha et å knipse bilder med, ingenting annet..
Det viktigtste er igrunnen at jeg får tak i minnebrikker da....

Hva ville dere valgt til et par-tre tusen (ikke mer enn max3 , helst halvparten) som er et helt greit kamera å kun knipse bilder med?